Joanna Izabela
Komentarze
Dziękuje za zaproszenie, uroczystość była niesamowita
Całkiem ładny wystrój ;)
Też używam, że nie należy narzucać czegoś sztucznie ;) Przyjęło się tak w mikroświecie, niech tak zostanie. Nie mówiąc że zmiana musiałaby być tak silna żeby zmusić do używania nowej nazwy nie tylko sarmatów ale także inne mikronacje.
Powodzenia i duzo wytrwałości życzę
Trzeba sie zaopatrzyc w nowa garderobe, wiec pewnie niedlugo sie do was zglosze ale elpingi zostawcie w spokoju *glaszcze swojego po glowie*
Dodatkowo polecam wypić butelkę w Teutonii, wtedy juz na pewno żadne nadpromieniownie nam nie grozi
JKW Adrian Maksymilian Józef Alatriste nie zawiódł nadziei, od początku mówił, że chce z Baridasu zrobić republikę. To raczej Baridas zawiódł JKW co doprowadziło do abdykacji. Mozna się nie zgadzać ze zmianami ale wypadałoby o nich dyskutować, przy braku ludzi nawet najlepszy przywódca nic nie zrobi.
Dziewczyny pokazuja ze nie sa gorsze od mezczyzn ;)
@AJPiastowski Tak jak wspomnial JKW Andrzej. Nie sa to te same rzeczy, malo zagadnien sie pokrywa z TiHem, a dobrze by bylo wiedziec jakie mamy tradycje czy jak podbic serce kobiety w stylu teutonskim. To co robi Natalia jest niezmiernie potrzebne, sa to podstawy do wszelkiej pozniejszej mniejszej i wiekszej narracji. Licze tez na Teutonczykow, ze wezma przynajmniej jeden temat i go opisza.
Na pewno pojawię się na pierwszym meczu, aby kibicować ;)
Teutońskie drużyny jak zawsze w najlepszej formie ;) gratulacje dla trenera!
@NvLH Niedawno był wywiad z JKM Piotrem Łukaszem, przez pare dni trochę nowych osób się zarejestrowało ale nikt nie został na dłużej.
@joahimvonribertrop Prawdopodobnie dlatego, że za młody stażem jesteś :D
Trzeba jeszcze mieć chętnego, tworzenie kolejnych struktur potrzebujących kolejną większą ilość osób nie jest najlepszym pomysłem.
@Marceli A nie pomyślałeś, że warto się dogadać z centralą na temat odpłatności?
Wtedy i ty byś miał już zarobek, a nie kosiłbyś młodszych za tak naprawdę...chęć nauki.
nie jestem pewna czy branie hajsu od nowych mieszkancow to dobry pomysl, reszta kursów czy tam olimpiad spoko ale akurat nie to ;x
A jeszcze dodam, ze po prostu można by w spisie szlachty i arystokracji byłych obywateli nie zamieszczać(oprócz seniorów). Wtedy wizualnie będzie tego też mniej i będziemy mieli ładniejszy podgląd jak aktualnie nasz stan.
Nie wiem czy odbieranie/degradacja tytułów w jakikolwiek sposób jest dobre.

Kto już się dorobił tytułu niech go ma, a po prostu obecnie może warto się skupić na tym, żeby na uroczystościach trudniej było konfiturki zyskać.

Na ilość wielu diuków, może warto spojrzeć w ten sposób że mamy lub mieliśmy wielu oddanych ludzi, którzy przez te lata tworzyli dla Sarmacji.Jest to jakieś ich uhonorowanie i nie wiem czy jest sens aby to teraz zmieniać.
"Wymóg aktywności: przywrócenie w odniesieniu do Podkanclerzego oraz Marszałka Trybunału Koronnego, Prefekta Generalnego i ich zastępców" Zdecydowanie nie.
Popracowałabym nad czytelnością artykułu
@RemigiuszL
Wyslaliscie nam swoich szpiegow, na szczescie juz zasymilowany bo czuje sie teutonczykiem
No to zaczynamy wyczuwać wpływ tego artykułu na ilość osób rejestrujących się
@Helwetyk Mamy jedna gellonska kobiete w zamku Arcyksiecia, moze o to chodzi ;)
Jako Krolowa Teutonii prosze o jawne udostepnienie nazwisk teutonczykow ktorzy zaznaczyli tozsamosc sarmacka. Trzeba ich bedzie wyslac na szybki kurs doszkalajacy i 100 dni szczekania w zamku.
Nie, nie zawsze da się skontaktować z kimś, nie zawsze też Sarmacja jest najważniejszą rzeczą w danym momencie. Prosiłabym jednak o wyrozumiałość, bo chociażby "trzykrotna hospitalizacja" wskazuje, że zwykła grypa to nie była.
Księciu życzę powrotu do zdrowia. ;)
To nie była teutońska dziennikarka. Na pewno nie zapraszałaby do "Grodziskiej" restauracji, a jak już by się umówiła (jakimś cudem) z księciem to by narobiła takiego rachunku, żeby dwór się nie wypłacił. ;)